Skippertaks-bloggen

Etter lang tids vanskjøtsel og ugyldig fravær, klør det nok i fingrene til å fóre bloggen litt igjen. Selv om den neppe vil få nok næring til å vokse seg særlig stor, har jeg ikke hjerte til å avlive den. Så jeg klorer meg fast, tar en Heimlichs manøver -og ser hva som kan hostes opp. Nå er den omplassert og har flyttet til et nytt og bedre hjem på ny adresse. Det er jo en temmelig udressert skapning som både kan slikke, purre, glefse og markere på leggen fra tid til annen. Så du er hjertelig velkommen til å lenke, klappe eller sparke den tilbake.

Wrrrrrrrrraff !

NB. Tidligere poster fra blogger/blogspot pådro seg noen transportskader under flytting og fremstår noe redusert -og med litt riper i lakken og forskjøvet layout. Selges som de står…

Dette innlegget ble publisert i Meg & Mitt. Bokmerk permalenken.

Si din mening